Robert Wise
The Most Dangerous Game (1932)-ren bertsio berrian, jatorrizko filmaren zenbait eszena berrerabili behar izan zuten. Idazle bat, erabat galduta, gaztelu batean azalduko da. Gazteluko jabeak bere zaletasun handiena erakutsiko dio: gizakiak ehizatzea.