Robert Wise
Robert L. Stevensonen ipuina, Val Lewton ekoizleak bere neurrira egokitua. Beldur eta heriotzaren kiribilean harrapatuta dagoen hilotz-lapurraren istorioa, Boris Karloff harrigarri batek antzeztua. Ekaitz-giroko azken sekuentziak argi uzten du Wisek beldurra iradokitzeko duen maisutasuna.