Robert Wise
Guy de Maupassanten bi ipuin, Mademoiselle Fifi eta John Forden Diligentzia eragin zuen Boule de suif, non prusiarrei aurre egingo dien emakume frantziar ausarta baten istorioa biltzen duen. Nazienganako erresistentziaren aldeko parabola da, B sailekoa izanda ere oso dekoratu ikusgarrietan kokatua.