Wisek zuzendutako lehen filma Gunther von Fritschek hasia zuen, aurretik. Hamar egunetan, The Cat People filmaren balizko remake bat osatu zuen. Emaitza ipuin gotiko zoragarri bat da, Val Lewton ekoizlearen ohiko itzalekin eta neska azkar baten nolabaiteko lagunaren rola antzezten duen Simone Simonekin.