Alacanteko San Vicente del Raspeig herriskako etxe xume batean bizi diren amona eta iloba baten erretratua. Enpresa batek inguruko lurrak erosi ditu. Orain, amonaren etxea eraitsiko dute, etxebizitza berriak eraikitzekotan. Amonak eta ilobak, ordea, nahitaezko etxe-aldaketa ez dute berdin biziko. Bikain filmatutako dokumentala da, ikusentzuleak erraz hunkituko dituen amona anonimo horren nortasunean zentratua.