José Corbachoren eta Juan Cruzen opera primak Bartzelonako auzune ezagun batean kokatzen du akzioa. Pintxoak ematen dituzten taberna baten inguruan murgiltzen diren bizilagun batzuen istorio korapilotsua biltzen du. Amodiozko hiru istorio, bizitzaren une ezberdinetan, Fernán-Gómezen La vida por delante eta El mundo sigue bezalako klasikoak gogoratzen dituzten pertsonaia xarmangarriekin gurutzatuko dira.