Gómez Pereirak komedia batentzat gai aproposak bilatzeko gaitasun handia du. Oraingo honetan, bost ama erreginen eta euren semeen gorabeherak biltzen ditu. Sei seme homosexual, Espainiako taldeko lehen gay-ezkontza ospatzeko prest daudenak. Hiru egunetan zehar, euren bizitzak elkargurutzatuko dira. Batez ere tolerantziaz eta aldez aurretik hartutako pentsamoldeak baztertzearen beharraz mintzo da.