Fernando Tejerok lehen mailako rola antzezten du, aktore talde zabala biltzen duen espainiar sainete klasikoen moduko komedia honetan. Madrildar hiri-inguruko auzune batean girotua dago. Hantxe, bizitzan poztasun handirik ez duten biztanle batzuen amets bakarra futbola izango da. Istorio tragikomiko honen emakumezko aktore nagusiak Marta Larralde, María Botto eta Cristina Alcázar dira.