Laura Mañák Sexo por compasión, bere lehen filmaren errealismo magikoa berreskuratu du, amodio eta heriotz istorio bat komedia batean bihurtzeko. Oso lurperatze ospetsuak antolatu izanagatik ezaguna den San Hilario herri txikian girotua dago. Lluís Homar herritarrek bezeroa izango dela uste duten iheslaria da, Ana Fernández maiteminduko duena.