Christian Balek 29 kilo jeitsi behar izan zituen Trevor Rezniken rola antzezteko. Reznik urtebetez lorik egin ez duen gizona da, iraganeko sekretu beldurgarri bat barnean daramana. Brad Andersonek thriller psikologiko hau girotzeko dekoratu aproposenak Bartzelonan eta inguruetan aurkitu zituen. Aktoreen artean, Jennifer Jason Leigh eta Aitana Sánchez-Gijón.