Miguel Courtois benetako Loboren pertsonaian oinarritu da, ezizen horrekin espainiar zerbitzu sekretuen aginduz ETAn infiltratu eta goi-karguenganaino iritsi zen gaztean, alegia. Emaitza Costa Gavrasen modura burututako thriller politikoa da. Pertsonaia nagusia Eduardo Noriegak antzezten du eta José Coronado zerbitzu sekretuetako buru zorrotza da.