Leiho bakoitzaren eta argi bakoitzaren atzean istorio bat dago, munduaren begiengandik urrun eta gaueko intimitateak babestua. Harremanen eta gorabeheren istorio bat, non dirudiena baino lo gutxiago egiten den. Udako gau batez Madrilen, horietako zazpi istorio elkargurutzatuko dira. Aktore talde zabalak antzezten du, Críspulo Cabezasek eta Marta Larraldek osatutako bikote protagonistarekin.