Solas egin eta sei urtetara, Benito Zambranok bigarren filma zuzendu du. Habana hiriaren omenaldi argitsu, koloretsu eta bizia egiten du, kubatar underground musika taldeekin filmatua. Hain zuzen, musikaren bitartez, Ruy eta Titoren istorioa erakusten du: lagunok euren abestiekin arrakasta izatea amesten dute, kritikatu gabe jasaten duten gizarte batean ahal bezala bizitzen saiatzen diren bitartean.