Bajo Ulloaren apostu berria askatasun osoz filmatutako pelikula da, non musikaren garrantzia ezinbestekoa den errealitate itsusi bat gordetzen duen inuzentziaren eta Erdi Aroko abenturazko filmen ikus-liluraren artean zabunkatzen den istorioa ulertzeko. Venusen istorioa kontatzen du, hau da printze urdinaren bila dabilen neska bakartia, hartarako oso elkarrizketa gutxiz eta maitagarrien ipuinen imajinez baliatuz.