Alex de la Iglesia komedia beltzera itzuli da, saltoki handi batzuetan lan egiten duten Rafaelen (Guillermo Toledo) eta Lourdesen (Mónica Cervera) istorioa kontatzeko. Rafael andrezale dotore eta seduktorea da. Lourdes, berriz, saltzaile itsusiena. Ustekabeko hilketa batek elkartuko dituenez geroztik, txantaia sexuala, maltzurkeria eta zonbiak batu egingo dira, Rafaelek krimen ferpektua burutu dezan.