70eko hamarkadako madrildar Mugidak bere filma dauka, jadanik. Chus Gutiérrezek garaia gezurrezko nostalgiarik gabe gogoratzen du. Espainiako historia berriko unerik sortzaileetakoa, 1981eko otsailaren 23an ia bertan behera gelditu zena, hain zuzen Siux taldeak El Calentito aretoan kontzertu bat eskaini behar zuen egun berean. Verónica Sánchez, Ruth Díaz eta Macarena Gómezek istorio honen hiru protagonistak gogo handiz antzezten dituzte.