Sormeneko dokumental hau urteko lan arrakastatsuetakoa izan da. Desagertzear dagoen Soriako herrixka baten erretratua egiten badu ere, ez da joandako iragan baten film nostalgikoa. Aitzitik, istorio honek adierazten duena paisaia baten eta gizarte baten eraldatzeko gaitasuna da, eta erakusten duena, berriz, nola errealitate bat beste gauza batean bihur daitekeen: koadro bat, film bat, bizitza berri bat...