Cayetana Guillén Cuervok eta Santi Millánek Lluís-Anton Baulenasen komedia dibertigarri hau antzezten dute, Ventura Ponsek freskotasun eta alaitasun nabarmenez egokitua. Bartzelona gautar bat, benetakoa dirudiena, krisian dagoen mutil baten eta gauez kartelak ipintzen dituen neska baten arteko harremanaren kokagunea da. Amodio tuntun bat, hizkuntz-anitzekoa eta sexualki oso irekia.