Jaibo eta koadrila, Gabriel Figueroa maisuaren argazkiak jaso zituen bezalaxe. Luis Buñuelen lan enblematiko honek, Unescoren ondare unibertsal bilakatua, jatorrizko argazki liluragarria berreskuratu du, UNAMeko Filmotekaren eroapen handiko lanari esker.