Kondaira superstizioso baten arabera, hilen egunean hildakoak lurrera itzuli ohi dira maiteak betirako beste mundura eramatekotan. Kaleko mutil nerabe batek, gau horretan berean, maitasun kontuak eta arrisku esplikaezinak nahasiko dituen amesgaiztorik ilunena biziko du. Edgardo Cozarinskyren film berri honek nazioarteko zenbait jaialditan parte hartu du, Zinema Eraikitzen saileko azken ekitaldian aurkeztu zenez geroztik.