Betiko fabrika itxi egin dutela? Berdin da, enplegatu zintzoenak egunero lanera joaten jarraituko du, ezer gertatu ez balitz bezala. Eraiste lanak hastera doazela? Tira! Hori beste gauza bat da, baina ezer ez da ezinezkoa nahikoa surrealista den komedia beltz honetan. Zinema Eraikitzen 7an nabarmendutako lana.