Istoriorik gabeko (edo ia) bikote baten bizitza arrunta (edo ia arrunta) erabat aldatuko da, espero ez duten alabaren etorrerarekin. Mexikoko zinemagile berri bat, Batalla en el cielo filmean Carlos Reygadasen laguntzailea izan zena. Amat Escalante Zinema Eraikitzen 7 ekitaldian ezagutzera eman zen, Canneseko Jaialdi ospetsuan nabarmenduz.