Perlak 60 urte ditu eta gaisotasun sendagaitza duenez geroztik odola berritu behar izaten du, maiz. Eraikin zahar batean bizi da, alaba goibelarekin eta giroa nolabait alaitzen duen amabitxiarekin. Azken honek lehiaketa batean Brasilerako bidaia irabazi duela asmatuko duenean, ama-alaba bakar-bakarrik geratuko dira. Irudi ederrez jositako film itogarria da. Duela hiru urte Donostiako Zinemaldian aurkeztutako Caja negra-ren egilearen bigarren film luzea, martxoan Toulousen egindako Zinema Eraikitzen-en partaide izan zen.