Pamela 34 urteko gazteak Montevideoko supermerkatu batean lan egiten du eta ez du sekula gizonezkorik ezagutu. Haren obsesioa hurrengo milurtekoko salbatzailea izan litekeena mundura ekartzeko aukeratua izan dela iragarriko dion dei misteriotsua da. Nola aurre egin halako betebehar garrantzitsuari? Fartsa eta misterioa nahasten dituen ezohiko melodrama hau egungo uruguaitar zinemaren indarraren frogagarria da, Zinema Eraikitzen sailetik Zinemaldira iritsia.