Amonak bigarren eskuko auto bat erosi eta gidatzen ikasiko du, auzoko lorezainaren laguntzaz. Ama, banandu denez geroztik, sexu-desirak hala edo nola asetzen saiatuko da. Alabak amodioa lehen aldiz ezagutuko du, bere adineko mutil batekin elkartuko denean. Emakumezko hiru pertsonaiok gaiok ederki ezagutzen dituen beste emakume batek erretratatu ditu, xehetasunak eta eszenaratzea bereziki zainduz. Hiru aktoreon lanak filmaren emaitza biribiltzen du.