Carmelo hirurogei bat urteko mexikar etorkin ilegala da, bizirauteko San Franciscon ezkontzetan, urteurrenetan, bataioetan eta hiletetan ere rantxerak abesten dituena. Ama hilzorian dagoenez, Mexikora itzuliko da. Aurrerantzean, jaioterrian geratu ala klandestino moduan AEBra itzultzeko beste saiakera egiteko zalantzak kezkatuko du. Istorio honen protagonistak soiltasun handiko antzezpena egiten du, bere intimitatea erabat azalerazi eta, ondorioz, kontakizunari ezin ukitu tristeagoa erakarriz.