Ostiral Santutik Pazko-Iganderarteko aisialdi egunak itsasaldeko etxe batzuetan, non arkitektu famili bat, neska zuhur bat eta homosexual bikote bat bizi diren. Semearen neskalagun Sofía iritsiko denean arazoa sortuko da, haren erotismo probokatzailea dela eta. Pasioaren misterio eta lurreko paradisuaren bertsio modernu eta oso pertsonala da, eskuzko kameraz filmatua eta xehetasunak biltzen dituzten irudiez josia. Iazko Zinema Eraikitzen sailean aurkeztua.