1942an, Johann alemaniar gazteak Brasilgo ipar-ekialdeko bide soilak bere kamioiarekin zeharkatuko ditu, biztanle ezjakitunen oinazea baretzeko aspirina pila eta ikusleen ametsak areagotzeko zine proiektore bat garraiatuz. Road movie berezi bat da, iazko Zinema Eraikitzen sailean aurkeztua eta Canneseko azken Jaialdiko "Un certain regard" atalean arrakasta handiz estreinatua.