Riverotarrek Kontrako alderdiak hiru anaia halabeharrez eraman zizkieneko garaia gogoratzen dute, horietako baten bikia sandinistekin joan zenez geroztik banaketa horrek sendian eragindako egoera mingarria, egun gainditzea lortu ez dutena, oroituz. Dokumental honek Nikaragua hondatu zuen gatazka hartatik urte batzutara etxe askotan bizirik dirauten miseriak erakusten ditu, erlijio-fanatismoak erakarritako arriskuak aztertuz, aldi berean.