Famili burges bat, gurasoek, hiru seme-alabak eta une ezegokienetan azaltzen den amonak osatua. Seme bat, Montserekin ezkondu berria, Espainiatik itzuliko da. Beste bi gazteek, Jere eta Meme, anaia-arreben artean ezohikoa den harreman estua nabarmen uzten dute. Los rubios (2003) sarituaren zuzendariaren bigarren film luzeak burgesiaren ustezko inuzentziaren azpian nabarmena den ustelkeria erakusten du, argentinar zinema gazteko zenbait zinemagilek maiz egin ohi duten bezala.