Izenburua golfeko makil mota bati dagokio, hau da 3 burdina, oso gutxitan erabilia. Makil bakarti eta segurua da, zorrotza eta berezia, filmaren protagonista bezala. Hau gazte isila da, ez du lagunik eta hutsik dauden etxeei probetxu ateratzen die, horietan bizi eta txukun zainduz. Egun batean, "hondatuta" dagoen neska bat bizi den etxea topatuko duenean, hura goxotasun eta gogo berdintsuekin konpontzea erabakiko du.