Zampak italiar neorrealismoa puri-purian zegoeneko garaian botereaz egindako zeharkako hausnarketa honekin, Anna Magnani handiak antzezle onenaren saria jaso zuen, Veneziako Jaialdian. Benetan miresgarria da hark aurkeztutako pertsonaia: goseak jota bizi den ama ausarta izanik, espekulatzaileei aurre egitekotan borrokatuko den talde baten buru bihurtuko da.