Mae West 30eko hamarkadako sexu-iraultzailea izan zen, zentsura eta poliziarekin beti istiluetan ibilia. Tabutzat hartutako gaiak jorratzeko zuen ausardia eta haren umore garratza nabarmen utzi zituen film honetan. Brooklyngo zubia saltzeaz gain, hauteskunde politiko batzuetan senarra ordezkatuz garaipena lortuko du.