Bertolt Brechten ipuin batean oinarritua dago eta 82 urteko amona baten istorioa biltzen du. Alarguntzerakoan aske sentituko du burua eta bere gisara biziko da, etxekoak harrituta utziz. Frantziako kritikariek urteko film onena izendatu zuten, eta Sylvie adineko aktoreak estatubatuar kritikarien saria jaso zuen.