Bizitza zail eta gogorreko emakume batek sei urteko mutiko batekin ihes egingo du, txikia bere inguruko mafia-girotik urrundu asmoz. Pertsonaia bakan baten eta New York ezezagun baten erretratu zoragarria. Veneziako Jaialdian Urrezko Lehoia jaso zuen, eta Gena Rowlands aktorea Oscarretan izendatu zuten.