Spartakus alderdiaren sortzailea izan eta 1919an militarrek hil zuten iraultzaile sozialistaren biografia. Filmak, Espainian estreinatu gabea, emakume haren bizitza pertsonal eta politikoa aztertzen du, bere alderdi ezkertiarrarekiko zuen ikuspuntu kritikoa erakutsiz, besteak beste. Barbara Sukowa aktorea Canneseko Jaialdian saritu zuten, halako pertsonaia zail eta liluragarriaren haragitze sentikorragatik.