Laneko eskubideak aldarrikatzeko gai izatera iritsi zen emakume zintzo eta inuzente baten esnatzea deskribatzen du, "sentikortasun biziz eta soiltasun zailez adierazia", Angel Fernández-Santos kritikariaren hitzetan. Zuzendaria eta aktore nagusia Cannesen saritu zituzten. Sally Fieldek, halaber, antzezle onenaren Oscarra jaso zuen, 1980. urtean.