30eko hamarkadan girotua dagoen arren testuinguru historiko zehatzik ez duen filma da. Sendagile agnostiko batek "gerrako gizon txinatar" batek bahitutako emakumezko misiolari batzuen bizitza salbatzeko egingo duen sakrifizioa erakusten du. Giza-maila eta pentsamolde ezberdinetako emakumeen erretratua, Anne Bancroft zoragarri batek protagonizatua.