Haren ohiko hezigaiztasuna ezin onarturik, Hollywoodeko estudioetan Frances Farmer aktorea erotzat jo zuten, eta ondorioz, eroetxe eta ospitale psikiatriko ugarietan bizi izan zen. Film biografiko honetan, Jessica Langek antzezpen paregabea egiten du izar hura haragituz. Horri esker, Oscarretan izendatua izan zen.