Miguel Mihuraren Sublime decisión antzerki-komedian oinarritua, umorez erakusten du senargairik bilatu gabe bere kabuz lan egitea erabakiko duen neska ezkongai batek eragindako iskanbila. Berrezarkuntzako Espainiaren satira ironiko honek gizarte hark bultzatako emakumearen rol mugatuari buruzko adierazpen azkarra egiten du.