Ehungintzan lan egiten duen emakume bat, ezkondua eta hiru seme-alabekin, antzerki talde bateko kidea da. Senarrak ez du haren izaera askea onartzen. Kubatar iraultzaren testuinguruan kokatutako matxismoaren kritika honetan egindako lanagatik, Daisy Granadosek Antzezle Onenaren saria jaso zuen, Moskuko Jaialdian.