Bi emakume, euren egunerokotasun arrunt eta soilarekin nazkatuta, askatasun bila abiatuko dira. Istorio azkar eta txukuna, egun klasiko bihurtua, jatorrizko gidoi onenaren Oscarra eta beste bost izendapen jaso zituen, zuzendariarena eta Geena Davis eta Susan Sarandon aktoreenak, tartean.