Anjelica Hustonek zuzendutako bigarren film luzeak Gaztediaren Saria jaso zuen, 1999ko Donostiako Zinemaldian. 8 seme-alabak aurrera atera beharko dituen irlandar fruta saltzaile baten inguruko tragikomedia gazi-geza da. Emakume kementsu baten erretratua, non bakuntasunak eta indarrak bat egiten duten.