Erresuma Batuan arrakasta komertzial handia izan zuen itxura bareko komedia honek etxekoen gogoz kontra futbolari izatea amesten duen pakistandar neska baten istorioa biltzen du. Haren gorabeherek beste kulturen ezjakitearen eta etorkinen egokitzeko zailtasunen metafora azkarra osatzen dute.