Independentzia lortu nahi duen gazte inuzente eta baztertu baten kronika, zintzotasun eta kemen handiz adierazia. Marilina Rossek bikain antzezten du. Espainian izandako arrakasta handia zela medio, egileek euren herrialdeko agintari militar gogorrengatik ihes eginez erbesteratzea lortu zuten.