Emazte aljeriar batek Frantzian lan egiten duen senarrarengana joan beharko du, haren aginduz. Amaginarreba agintzailearekin eta bere hiru seme-alabekin, Zouinak etsai-giroko mundu berri bati aurre egin beharko dio, famili-errepresioa jasaten duen bitartean. Toronto, Marrakech, Bordele eta Amienseko jaialdietan saritua.