Hilary Swankek urteko antzezle onenaren sari nagusiak lortu zituen, Oscarra eta Urrezko Globoa tartean, Brandon Teena, mutil izan nahi zuen neskaren rolean egindako antzezpen sentikorragatik. Sexu aukeraketaren askatasunari buruzko istorio hau, gertakari errealetan oinarritua, Kimberly Peirce zuzendariaren film luze bakarra da, oraingoz.