Katharine Hepburnen klasiko bat, non garai victoriarreko ohitura itxiei aurre eginez ezkondu gabe bere gisara bizitzea erabakiko duen neska gazte britaniarraren rola antzezten duen. Hepburnek emakumeen eskubideen aldeko borroka babestekotan proposatutako melodrama kementsua da. Hasierako izenburua, ?Emakume hezigaitz baten erretratua?, ukatu egin zuten.