Hegoaldeko neska hezigaitzak soineko gorria aukeratuko du urteko dantzaldi nagusirako, ohiturak ezkongabeek soineko zuria janztera behartzen duen arren. Bette Davisen neurrira egokitutako pertsonaia dirudi. Berez, bere lehen Oscarra lan honi esker jaso zuen, William Wyler zuzendaria Veneziako Jaialdian saritzen zuten bitartean.