Greta Garboren adimenak film hau nahitaezko klasikoa bihurtu du. Mutiko bat baitlitzan bizi eta maitasunagatik abdikatu zuen erreginaren rola Garboren biziko lan onenetzat hartua da, batik bat azken irudian haren aurpegiak ageri duen keinua dela eta. Askorentzat filma ?Suediako Garbo Erregina? bihurtu zen.